1 April :D

Hej!
Ja idag är det första April:D
Dagen har varit väldigt rolig haha :)
Okej ska försöka berätta allt, börjar med att mina kompisar är väldigt lättlurade!
Jag, freja, fanny och jessica lurade sanna att freja skulle flytta till Göteborg och hon trodde verkligen på det! haha men sen började vi gapskratta så då vet ni nog vad som hände:D
Sen lurade vi freja att hon inte skulle få åka till England, som ni vet så kommer vi att åka till England!
Det roliga var att vi frågade en lärare om han kunde säga det till freja och hon allt på det hahaha:D

Jaa och sen blev jag fanny och jessica lite lurade kan man säga, sanna, freja hade gömt våra skor och jackor så vi sprang rund och leta efter dom i ca 10 min, inte kul allså:)

Bjuder på en bild från KNC igen<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback