blablabla

chaooo vet inte vad jag skulle skriva om rubrik haha:)
förlåt att jag inte han blogga i går hade fullt upp först skolan sen träning och sen konsert!!

ja men nu om idag! fick MVG på no:n det käns väldigt bra:) imorgon ska vi gå till ungdomsmotagningen och sen förhoppningsvis blir det Wikmans med tjejorna=D

okej och nu kan jag min mobil ganska bra efter att ha köpt den i fredags. Fick nya skal idag av The phone house eftersom att min förra mobil gick sönder så nu e min mobil snygg:) hittar ingen bild men det var rosa med en svart ros på och sen en vit och en svart:)

och det här inlägget blev ganska långt men hinner kanske med något mer inlägg idag får väll se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback