V-rås hela dagen

Tjeeenare förlåt för den dåliga uppdaderingen har varit i v-rås hela dagen och hade ingen dator tillgänglig. Nu kanske ni vill höra vad jag hade för mig i v-rås jo först var vi(familjen) inne i stan, köpte två tröjor de kommer upp på bloggen imorgon. Sen efter det åkte vi hem till farmor och farfar och åt lunch och middag.)

Sen blev det endrade planer för nyårsafton synd men det blir nog endå ganska bra! okej det som har hänt är att vi skulle få gäster (några kompisar) men dom blev sjuka, kan tyvärr inte berätta hela historian men vi kommer iaf troligtvis åka hem till mormor och morfar och fira nyår:)
Det kommer endå bli en bra kväll hoppas jag:)

Fler bilder från 2010:)

Falun i vintras ( gud vad vi alla har förendras)


Ja vi har förendras en hel del haha nej men det här var en fest och det var meningen att
man skulle se ut såXD


En till bild från i sommras:=)


Pösss Elin:)


Kommentarer
Jullan

sv: Jag ska bara vara hemma med familjen :)

Själv då?

2010-12-29 @ 20:52:44
URL: http://jullankarlsson.blogg.se/
freja

shit vad vi har förändrats om man kollar på bilden från Falun!! :O



saknar dig elin hoppas vi ses snart! :*

2011-01-01 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback